polski english

Promowanie akcji

Każdemu Koordynatorowi powinno zależeć na tym, żeby jego akcja odniosła sukces, a tym samym by o niej mówiono na Wydziale, Uniwersytecie, w mediach. Tutaj znajdziecie kilka informacji dotyczących promowania stworzonego przez Was projektu.

Pamiętajcie proszę, żeby WSZĘDZIE wklejać logo IFMSA-Poland Oddział Olsztyn i Programu Stałego.

 

Materiały promocyjne

  1. Koordynator projektu/Koordynator Programu Stałego tworzy Project Proposal – zamieszcza pełną specyfikację akcji.
  2. Wiceprezydent ds. marketingu / Prezydent uzupełnia dodatkowe informacje w Project Proposal

Osoby odpowiedzialne: Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego/ Wiceprezydent ds. marketingu / Prezydent

 

Strona internetowa olsztyn.ifmsa.pl

  1. Dodajemy przeprowadzaną akcję do KALENDARZA - nie później niż 5 dni przed planowaną akcją.
  2. Zamieszczamy informację wraz ze zdjęciem/ plakatem /logo na stronie głównej (nazwa projektu, data i godzina, cel, opis, proponowane działania, kto może uczestniczyć) - nie później niż 5 dni przed planowaną akcją.

Osoby odpowiedzialne: Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego / Koordynator ds. mediów elektronicznych

 

Facebook: Polub nas na Facebooku

  1. Na Fanpage Ifmsa-Poland Oddział Olsztyn Koordynator ds. mediów elektronicznych zamieszcza otrzymaną informację dotyczącą przeprowadzanej akcji: nazwa projektu, data i godzina, cel, opis, proponowane działania, kto może uczestniczyć - niezbędne informacje oraz plakat/logo i zdjęcia wysyłamy nie później niż 5 dni przed planowaną akcją.
  2. Informacje przesyła Koordynator projektu / Koordynator Programu Stałego na adres e-mail: media.olsztyn.ifmsa@gmail.com

Osoby odpowiedzialne: Koordynator ds. mediów elektronicznych / Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego

 

Facebook: Dołącz do wydarzenia

  1. Tworzymy wydarzenie i zapraszamy jak najwięcej osób przez profil użytkownika IFMSA-Poland Oddział Olsztyn.
  2. Zamieszczamy informację na stronie wydarzenia (nazwa projektu, data i godzina, cel, opis, proponowane działania, kto może uczestniczyć).
  3. Informacje przesyłamy do Koordynatora ds. mediów elektronicznych na adres e-mail: media.olsztyn.ifmsa@gmail.com nie później niż 5 dni przed planowaną akcją.

Osoby odpowiedzialne: Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego / Koordynator ds. mediów elektronicznych

 

Plakaty

  1. Projektujemy plakat lub wysyłamy prośbę o jego stworzenie do Grafika na adres e-mail: grafik.ifmsa.olsztyn@gmail.com - nie później niż 10 dni przed planowaną akcją.
  2. Zamieszczamy krótki opis akcji (nazwa, data i godzina, cel, hasła reklamowe, krótki opis, proponowane działania, kto może uczestniczyć).

Osoby odpowiedzialne: Grafik/ Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego

 

Poczta pantoflowa

  1. Nakręcajcie znajomych, proście żeby przekazywali swoim. Pamiętajcie proszę mówić, iż wszystkich informacji mogą dowiedzieć się na naszej stronie internetowej ifmsa.olsztyn.pl oraz na Fan Page’u na Facebooku.

Osoby odpowiedzialne: wszyscy członkowie IFMSA-Poland Oddział Olsztyn

 

Prasa, telewizja, radio

  1. Koordynator projektu/Koordynator Programu Stałego zgłasza prośbę o rozgłos akcji w mediach do Wiceprezydenta ds. marketingu (załącza informację: nazwa projektu, data i godzina, miejsce, cel, opis, proponowane działania, kto może uczestniczyć) - nie później niż 10 dni przed planowaną akcją.
  2. Z mediami kontaktować będzie się Wiceprezydent ds. marketingu / Prezydent bądź po wcześniejszym ustaleniu Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego

Osoby odpowiedzialne: Koordynator projektu/ Koordynator Programu Stałego/ Wiceprezydent ds. marketingu / Prezydent

 

Sonia Konsek

Wiceprezydent Oddziału ds. marketingu / VPE LC
tel: | e-mail: vpe@olsztyn.ifmsa.pl
Oddział Olsztyn Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland

© 2017 IFMSA-Poland Oddział Olsztyn
Realizacja: indemi.pl     projekt graficzny: Wasacz.pl